فروشگاه اورینگ وایتون
عصرآسیا :
شرکت طراحی سایت عصرآسیا طراحی سایت وردپرس طراحی سایت فروشگاهی و سئو وبسایت در اصفهان و سراسر ایران
فروشگاه اورینگ وایتون
نوشته شده در سه شنبه 15 اسفند 1402
بازدید : 9
نویسنده : عصر آسیا

فروشگاه اینترنتی پلیمر آسمان با عرضه ی انواع اورینگ ها برای صنایع مختلف در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این فروشگاه با عرضه ی مستقیم محصولات تولید خود برای رفع نیاز صاحبان صنایع تلاش می کند. اورینگ های وایتون پلیمر آسمان تولید کننده قطعات لاستیکی با قیمت مناسب و نصب آسان، بهترین محصول موجود در بازار را ارائه می کند. برای آشنایی با محصولات و سفارش اورینگ مورد نیاز می توانید به بخش مورد نظر در سایت پلیمر آسمان مراجعه کرده و برای خریدی به صرف و آسان اقدام کنید. جداکنندگی قطعات و آب بندی آن ها با استفاده از اورینگ های وایتون امکان پذیر است. این محصولات برای آب بندی تجهیزات گازسوز، اسید و سوخت در رنگ های سبز، بنفش، خاکستری و قهوه ای به فروش می رسد.

نمایندگی اورینگ وایتون

شرکت پلیمر آسمان سرمد تولید کننده ی انواع قطعات لاستیکی در ایران است و برای تامین بازارهای داخلی اقدام به اعطای نمایندگی محصولات خود کرده است. این مجموعه با در اختیار داشتن آزمایشگاه های مجهز به تولید انواع اورینگ در گریدهای مختلفی می پردازد. نمایندگی اورینگ وایتون برای رفع نیاز مشتریان خود بهترین محصول را در گریدهای مختلف و با کارایی های متفاوتی به فروش می رساند. فروش محصولات پلیمر آسمان در نمایندگی معتبر این محصولات باعث اطمینان مشتریان از خرید خود می شود زیرا خرید مستقیم این محصول در صورتی که از مراکز تولید صورت بگیرد با به وجود آمدن مشکلات احتمالی امکان تعویض محصول را فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید از نمایندگی اورینگ وایتون می توانید به بخش های مختلف سایت را مشاهده کنید.

خرید اورینگ وایتون

برای خرید اورینگ وایتون بهتر است در گام اول مورد استفاده ی این اورینگ را مشخص کنید. در صورتی که درباره ی خرید انواع مختلف اورینگ سیلیکون و وایتون اطمینان نداشته و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید می توانید با فروشندگان این مجموعه تماس بگیرید. اورینگ های وایتون برای مصارف گوناگونی در رنگ های مختلف به فروش می رسد. این اورینگ ها با توجه به نوع کیفیت و ضخامتی که دارند در قسمت های مختلفی کارگذاشته می شوند و فاصله ی بین قطعات را پر می کنند. هر کدام از این اورینگ های کارایی خاصی دارند که با توجه به قطعه ی مورد استفاده می توانید آن را از سایت خریداری کنید. برای اطمینان از کیفیت خرید خود کافی است فقط یکبار از اورینگ های وایتون تولید شده در پلیمر آسمان استفاده کنید.

قیمت اورینگ وایتون

اورینگ های وایتون در گرید های مختلفی تولید و عرضه می شوند. این گریدها با توجه به کیفیت و درجه بندی ای که از نظر ضخامت و ساخت دارند با قیمت های متفاوتی نیز در بازار عرضه می شوند. قیمت اورینگ وایتون را می توانید از طریق سایت پلیمر آسمان استعلام بگیرید ولی با توجه به تغییراتی که در ارائه ی مواد اولیه به دلیل نوسانات بازار وجود دارد قیمت ها روزانه در حال تغییر هستند. با مشخص کردن نوع استفاده در حوزه های مختلف صنعتی بهتر است پیش از انجام هر کاری نوع و رنگ اورینگ مورد نظر خود را مشخص کرده و با توجه به نوع محصول قیمت اورینگ روغنی رنگی را نیز از فروشندگان مطلع شوید.

مشخصات اورینگ وایتون

اورینگ های وایتون با توجه به گرید بندی مختلفی که دارد دارای ویژگی های خاصی است. تحمل دمای این محصول بسیار بالا است و امکان آسیب رسیدن به آن ها در حین استفاده بسیار کم است. دامنه ی دمایی این محصول بین 250 تا 50 درجه ی سانتی گراد است. این اورینگ ها برتری خاصی نسبت به دیگر متریال ها در تحمل دما و مقاومت دارد. به دلیل انعطاف پذیری ای که این محصول دارد در برابر فشاری که بین دو قطعه به آن ها وارد می شود به جای آسیب دیدگی تغییر شکل داده و شکل ظاهری خود را بر اساس وضعیت جدید تغییر می دهد. برای تولید اورینگ وایتون در رنگ های مختلفی می توان بر اساس نوع درخواست خود رنگ وایتون را به تولید کننده سفارش دهید. این اورینگ تراکم مولکولی بالایی دارد و در برابر انواع حلال ها و مواد شیمیایی آلی مقاومت می کند.

کاربرد اورینگ وایتون

اورینگ ها را در بخش های مختلفی مانند صنایع خودرو سازی، سیستم های سوختی، دیافراگم، سیستم های مربوط به تزریق سوخت برای اتومبیل ها و سیستم های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می دهند. عملکرد بالایی این سیستم و کاربرد آن ها باعث تولید این محصول با کیفیت های متفاوتی شده است. از این اورینگ ها در صنایع مختلفی مانند سوختی، تزریقی سوخت اتومبیل و هیدرولیکی استفاده می کنند. مقاومت این محصول در برابر سوخت ها و آب بندی قطعات آن را برای استفاده در صنایعی مانند هوافضا، دارویی، نفت و گاز و غیره به بهترین گزینه تبدیل کرده است. از این اورینگ به دلایلی مانند واکنش نشان ندادن با گاز نیتروکس، آتش نگرفتن و پوسیده نشدن در غواصی نیز استفاده می شود. مقاومت در برابر اسید بیودیزل و در مواردی که غلظت بیودیزل مورد نیاز است از شیلنگ های لاستیکی وایتون و واشر وایتون استفاده می شود. از این محصول در صنایع دیگری مانند گاز، پتروشیمی، صنعت پزشکی، لوازم خانگی، پالایشگاه، کشاورزی، پمپ، آبرسانی، خودرو و دیگر صنایع نیز استفاده های زیادی می شود.



:: برچسب‌ها: اورینگ وایتون , خرید اورینگ وایتون , تولیدکننده اورینگ وایتون ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: